Mange magnet och manne manet

ok... ilket j*la barnpogram!! eller vad det nu är... nog ska man ha bra dålig självrespekt om man ska vara med där!! Båda barnen sitter helt förstenade och tittar. Av skräck tror jag =)
Idag har vi varit lediga alla tjejor. vi har haft en riktig slappardag. Har inte ens storhandlat som vi brukar göra på fredagar för det gjorde vi i måndags. Däremot var vi iväg en kortis och köpte fredagsmys. Imorgon ska vi nog iväg och köpa vinterskor till Tilda för det börjar va kallt nu.  Imorse var dte nollgradigt vid 10-tiden. Men när solen sken på oss så blev det varmt och skönt.
Aline hon har mest sovit hela dagen. Så nu är hon vaken och lite smått grinig för att det inte händer någonting. Får hoppas att hon sover inatt. Jag behöver verkligen sova själ för jag är sååååå förkyld. Igen. Usch.

Igår var vi en säng hos grannarna. De har skaffat en kattunge. En raggdoll.... ojojoj, behöver jag säga att den var sööööööt?! Helt underbar!!! Vit med grå öron och blå ögon. Kajsa heter hon. =)

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0