2 år

utan snus!!! fattar ni hur bra jobbat det är för en som ständigt haft en snus inne?! Ja igår var det 2 år sedan Joppe slutade snnusa! Jag är såååååå stolt över honom! Visst hade han (och jag) en tuff tid i början men har är så stark som klarar det!! Och jag är så glad att han lyckats sluta med detta elände!! Nu kan man pussas hur mycket som helst urtan att behöva bli passiv snusare =) ÅH vad jag älskar dig Joppe! Du är min klippa och min bästa vän! Jag är så lycklig som får dela varje dag med dig! Vet inte vad jag gjort utan dig! Tack för att du finns och gör mitt liv till en lyckosaga! Låg och tänkte härom kvällen på de gånger vi behövde skiljas åt när jag fortfarande bodde i Norrköping. Och hur fel det kändes varje gång vi skiljdes. Hur arg jag var på världen när jag inte fick vara med dig! Och hur rätt allt kändes när vi fick vara tillsammans. Idag är jag så lättad att jag inte behöver skiljas från dig. Att jag får somna bredvid dig varje kväll och att du finns bara en armlängd bort när jag vaknar på natten. Om du bara visste hur lycklig du gör mig. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0