Längtar längtar längtar!!!!

Imorgon far vi till Kalix och sedan på lördag far jag o Joppe vidare till Storforsens hotell!!! Ska bli såååååå underbart!! Sist vi var där var i augusti förra året, och det var så himla bra så nui ska vi dit igen =) Samma rum. en minisvit med egen bastu på rummet och inglasad balkong mot forsen. Jag är helt slut i både kropp och huvud så det är välbehövligt kan jag säga. Och så är det inte så ofta jag och Joppe kommer iväg såhär på tu man hand, och bara kan rå om varandra. Men även om jag tycker det är skönt och längtar så är det ändå liiiiiite jobbigt att lämna Tilda. Jag vet, jag är världens hönsigaste mamma men jag älskar henne så mycket så jag vill vara med henne varje sekund, men ändå vill jag ha tid för mig själv oxå, svår ekvation det där. Men jag vet att hon kommer ha en superhelg hos farmor och farfar och det gäller ju bara en natt. Hon längtar nästan lika mycket som jag att få åka till Kalix och vara med farmor och farfar. Även om det bara var några dagar sedan hon träffade dem =)

Idag har jag arbeta förmiddag, det var ett tag sedan jag gjorde det och det känns att det börjar bli tyngre i kroppen. Det är stressigare att arbeta innan lunch när man har tidspressen att det ska bli klart och dte finns inga som helst utrymmen för att vila eller sätta sig en stund. Så jag var riktigt mör i kroppen och framförallt ryggen när jag kom hem. Tror att jag måste höra av mig till sjukgymnasten igen snart och fråga om jag får låna en TENS- apparat för nu börjar jag få ont i svanken igen. Om inte annat så är det bra att ha när förlossningen sätter igång för det hjälpte mycket sist. När jag kom hem idag så la jag mig i sängen och sov i tre timmar... vaknade till av att jag tyckte attd et mullrade lite och fick sedan höra att det hade varit full blixt och åska idag =) men jag bara sov och sov. =)

Och nu ska jag fortsätta vila, medan Joppe jobbar och sliter ute på gräsmattan. Stackare. Men idag har han i alla fall fått äta god middag och jordgubbar, choklad och bubbel. Idag har vi nämligen varit gifta i 4 år =) Tiden går fort när man har roligt. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0