VIKTIGT!!

Jag har fått mig en tankeställare. Efter att en vän till mig blivit utsatt för vissa obehagliga upplevelser så har jag mer eller mindre beslutat att sluta med min blogg och stänga ner den. Visst skulle jag kunna lösenordsskydda den men det känns inte helt säkert det heller. Så ni som läser denna blogg regelbundet och är intresserade av att fortsätta följa mitt liv, ni får hemskt gärna skriva till mig i kommentarsfältet så fixar vi så jag kan skicka bilder och text på mail istället. Jag kanske är nojjig men så här får det bli. Jag har min dotters och min familjs säkerhet att tänka på.

Så ni som vill ha ett uppdateringsmail lite då och då får höra av er. Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej, Mia. Det var tråkigt att "höra". Jag är inne på din blogg dagligen ju :( Men jag förstår dina tankar kring det. Hoppas det löst sig för din vän.



KRAM

2011-03-31 @ 22:29:53
Postat av: petra

hej vännen, vad är det som händer?!??! nu blir jag lite orolig! hör av dig så jag får höra.



hoppas annars att du fått bukt med halsbrännan och att foglossningarna inte är alltför hemska! hoppas ni får en jättemysig helg!!! KRAM!!!

2011-04-01 @ 07:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0