Bjuder på en magbild

ja här kommer den. Magen i all sin prakt (!) Idag är jag 21 veckor gången.



Här kommer även en bild ifrån den underbara helg vi haft! Igår var vi hos familjen Pettersson/Käck och grillade och barnen busade.



Även om jag tyckte att jag tog det lugnt i helgen så var smärtan i fogarna helt outhärdlig idag!! Hela förmiddagen ville jag bara gråta så fort jag tog minsta steg på jobbet! Gjorde inte daken bättre att det var en del tunga lyft idag då det var pastavatten osv som skulle hällas av. Ibland får jag så ont så jag vet inte var jag ska ta vägen. Kan inte sova ordentligt på nätterna heller för så fort jag rör benen så är det som att någon stoppar en kniv och vrider om i mitt bäcken. ajaj. Men jag vill inte bli heltidssjukskriven, skulle kännas så trist. Jag trivs så ruggigt bra på mitt jobb och det gör att veckorna bara rusar iväg. Skulle jag behöva gå hemma hela dagrana skulle jag nog bli galen. Så jag fortsätter dra åt fogbältet tills blodtillförseln stryps till benen =)

Kommentarer
Postat av: petra

du kan alltid bosätta dig hos mig om du blir sjukskriven...då lovar jag att jag ska få din tid att gå! ;)

kramar & ta hand om dig!!! <3

2011-03-22 @ 06:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0