ÄNTLIGEN SOOOOL!!

Ja idag har vi haft en riktig superdag!! Vi gick ut vid 10 och sedan har vi varit ute större delen av dagen fram till kl 15 när solen slutade värma. Såå skönt! Vi har grillat korv till lunch, Joppe och Tilda har busat i snöbacken (jag fick stå bredvid då jag har för ont), Joppe grävde fram en grop där vi kunde grilla och mysa, Tilda har hoppat i snödrivor och åkt stjärtlapp och så avslutade vi med att grilla fläskfilé till middag och sedan leka lite kurragömma. Här kommer bilder från vår underbara dag tillsammans! Mer såna här dagar vill vi ha!


Lägger in en bild på Tilda o Joppe i Kalix förra veckan. Fullutrustad inför en skoterfärd


Sol! Och då blir man såghär glad


Så här mysigt fick vi när Joppe kämpat med spaden ett tag


Och så var det den gigantiska snöbacken som hon lyckades jaga upp pappa i säkert 7-8 gånger


FORT gick det när de for ner


Pappa tyckte också att det var rätt skoj tror jag =)


Bästa gömstället när vi leker kurragömma =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej nu skriver jag en kommentar till.

Vilka härliga vinter bildet på er och solen.har ni så mycket snö på tomten?

Vi har haft det bra i Hassela fina soldagar. Sara och jag åkte slalom ett par timmar i måndags det var riktigt kul.Men det är mycket passande tider för Fam. Schiöld när barnen ska gå i skidskolan.

Ea var för bra i sin grupp så hon fick en egen lärare och Cilia var också bra hon fick åka med 3 grabbar 5-6år och enlärare.

Den 12/4 ska vi hämta husvagnen det ska bli spännande. Vägen ner är bar nu så vi kommer ut med den gamla vagnen sen får vi se om den nya kommer in den är lite längre.

Vilken stor mage du har nu synd att du har så ont redan för det är ju en tid kvar.

Ha det så gott puss och kram Mor och Far

Astrids mus är klar ska köpa ett kuvert bara

2011-03-26 @ 08:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0