Näe nu får jag skärpa mig

men det är tyvärr så att ju längre det går mellan gångerna jag skriver desto svårare är det att komma på ngt att skriva om. Mycket har ju hänt, vi har gjort en HEL del planteringar här hemma. gräset växer så det knakar, även omd et är en del kala fläckar men vad fasen, det är ju första sommaren! Vi har planterat äppelträd, körsbärsträd, vinbärsbuskar, smultronschersmin och syren. Och så har vi gjort en stenmur (liten sådan dock) med lite blommor i, mycket stiligt =)

Magen växer som den ska och det är fullt liv, även om det börjar bli ont om plats. Tilda har blivit stor och har blivit bjuden på sitt första 4-årskalas hos en dagiskompis =) Sin första kalasinbjudan i brevlådan! Spännande! Så dit ska vi på lördag, vet egentligen inte om föräldrar ska följa med men jag tänker ringa och fråga för hon kommer inte vilja gå annars =)

Annar så är det lugnt här hemma, Joppe har kundbesök på jobbet så han jobbar sent både idag och imorgon, suck.
Imorgon kväll ska jag och Tilda på skolavslutning på mitt jobb. Måste ju krama alla goa ungar innan jag blir hemma med bebis i över ett år! Och Tilda får följa med eftersom J jobbar. Så det lär inte bli så länge vi stannar för det börjar vid 18.

Jaja, kort och lite trist rapport, får se när jag känner att jag har tid/lust att lägga in lite bilder. Pöss

Kommentarer
Postat av: petra

åh hade så gärna velat åka upp jag också och krama om alla. men magnus jobbar och ally ska till dagmamman imorgon, så jag kände inte för att stressa dit för att sedan stressa hem! jaja, får åka upp till hösten istället! =)

kramar i massor!!!

2011-06-15 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0