Akvarium

hihi just nu när jag skriver så känns det som om små små fiskar rör sig i min mage =) Bebisen gör sig påmind! Imorse så var det rejält liv. Fast det känns inte så starkt än, men det är en obeskrivlig "sprattlande" känsla i magen. Det hände flera gånger efter varandra så det gick itne att ta miste på det, någon låg och rörde sig i min mage. Även om det är andra gången så är det ändå jäkligt häftig känsla! Lite magiskt, att det ligger en liten liten person i min mage som rör sig och lever. Fantastiskt. =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

hej nu har jag läst dina "brev" och kan vara med er i vardagen.

Vi hade kalkon middag igår och det var kul, spec. att gammel farmor orkade vara med oss det blir lite stojigt med allla barn.

Cilia och jag slutade festen med att åka tefat och det tyckte ju Kasper var jättekul för det gjorde vi för ett par veckor sen och då fick han ta vantarna.

Bilen krånglade idag med så vi fick låna Sara;s för att köra hem Ejan.

Vi ska ringa KIA imorgon och hoppas att de hittar felet fort. Vi kan inte vara utan bil som vi bor.

Ni får ha det så bra puss på er och klappa magen från oss Mor och Far Adelsö

2011-01-30 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0