PAIN!

Ja nu har fogarna börjat göra sig påminda ordentligt. ajaj, var till sjukgymnasten i fredags och fick ett fogbälte, ett sånt där man har över midjan och så drar man åt för kung och fosterland så man riktigt pressar ihop hela bäcknet. Hjälper lite lite. Men idag har dte varit vidrigt på jobbet iaf, ont i ryggen och smärta som strålar ner i benen, känns som höften låser sig. Och så ska man släpa tunga kastruller och varor som kommer. Men det är bara att bita ihop. Jag vill inte sjukskriva mig! Jag är fy för fasen vara i v 15! Och så vill jag inte ha ngt med försäkringskassan att göra! jag vill tjäna mina egna pengar och slippa deras översittarfolk som svara i telefon och tar beslut. Så jag drar åt fogbältet hårdare och hårdare för varje dag och hoppas att bebisen fortfarande får plats där inne och att smärtan är övergående.

I söndags köpte jag en ny mobil, eller jag fick en av min sugardaddy (läs make). =) Efetr mycket provande och velande så blev det en Nokia n8. Värsta värsta sortens... vet inte om jag någonsin kommer att förstå mig på hälfen av vad den telefonen är kapabel till men jag lär mig varje dag =) Huvudsaken var att det skulle vara en bra kamera med bra och riktig blixt på, och det var det. Bästa kameran på marknaden, så det får väl duga =P Är ändå väldigt nöjd måste jag säga, även om jag var tvungen att byta från Ericsson till nokia och allt vad dte innebär med att lära sig nya menyer och utseende. Nä, nu ska jag bege mig hemåt så jag får träffa min prinsessa och min prins! Puss

Kommentarer
Postat av: petra

usch, gör det så ont? =( inge skoj, men är det så illa ska du ju vara hemma och vila! massor av stärkande kramar från mig!

pöss på´re!

2011-02-01 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0