FanihelvetesförbannadejävlaskitSJUKA!!!!!!!!!!

Fy helvete vad trött jag är på allt nu!!! Tilda spyr fortfarande så fort hon får i sig ngt annat än vatten. Hon har bara legat utslagen i soffan hela dagen och knappt pratat. Vi var till vårdcentralen men fick ingen hjälp för hon var "för pigg". Jävla idioter. Jag mår piss över allt det här. Känns som det är Tilda och jag mot världen. Hon grinar så fort hon ser mat och vill oxå ha, för hon är vrålhungrig, men så fort hon får ngt i magen så börjar hon spy igen. Så hela dagen har gått åt till att lyssna på "jag vill ha bullar, jag vill ha kyckling och ris, jag vill ha spagetti och köttfärssås, jag vill ha macka, jag vill ha chips" osv osv. När jag skulle kasta i mig middag så satt hon bredvid mig i soffan och grät och skrek att hon också ville ha... jobbigt som fan. Har aldrig ätit en så illa smakande middag så fort någon gång. Det smakar inte speciellt bra när ens barn sitter och lider bredvid... Hon gråter och vill ha något att äta nästan hela tiden, och jag får vara elaka kärringen som säger att hon inte får ngt. JAG BLIR TOKIG!!!!!! Det värsta är att mitt tålamod är helt slut och jag börjar bli otrevlig mot henne. Man får helt enkelt inte vara otrevlig mot någon som är så sjuk. Men jag har helt slut på energi efter att haft hanf om henne dag och natt... kräkandes och gråtandes. Och utan ände... Så nu mår jag dåligt över det oxå. Att jag beter mig som ett svin mot min sjuka dotter. Hade önskat ltie hjälp...

Kommentarer
Postat av: petra

älskade, älskade mia! du ska inte ha dåligt samvete! du är gravid, har varit vaken mycket + har ett sjukt, gnälligt barn (som det givetvis är synd om) då har man inte mycket till energi!!!!



massor av styrkekramar till dig från mig. nu taggar vi för att älskade tilda blir frisk & glad igen!

2011-02-07 @ 21:49:57
Postat av: Mamma

Hej stackars er som mår så dåligt, men det är nog mer synd om Tilda som känner sig hungrig,men inte kan äta.

Imorgon ska jag till sabb. och kolla knölen på foten.

Det ska bli snöstorm på em.

Jag har pratat med morfar Arne allt var bra men han vill ha mer utav livet har fått en resa av Thomas och Johnas till England och se fotboll, det tycker han ska bli Jättekul. De ska åka i början av maj.

Nu har jag inte mer att skriva om så ha det så bra och pigga på er Puss och kram Mammma och Pappa

2011-02-09 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0