dagis

Idag har Tilda haft sin första dag på dagis för ssongen =) Det var en del gnäll imorse om att hon ville vara hemma med  mig men samtidigt verkade hon pirrig över att få komma tillbaka till kompisarna. Lämningen gick väl hyffsat. Hon blev ledsen och var lite ledsen en kort stund efter jag farit men sedan kom hon igång. Inte så konstigt attt hon tycker det var lite jobbigt, hon har ju varit hemma med mig sedan juni. Men hon säger nu att hon haft jättekul på dagis och hon har lekt massor med hennes bästis Felix =) De är så söta de två!!

Jag och Aline tog oss en sväng till bvc. Hon har gått upp 300 g bara sedan i torsdags så nu väger hon nästan 5 kg =) Men det är väl därför jag själv rasar så mycket i vikt, har gått ner nästan 15 kg på dessa 3 veckor. Alines navel ser oxå helt ok ut, den börjar dra ihop sig mer och mer. Men vi ska tillbaka till bvc på torsdag igen för ytterligare en behandling.

Annars har vi bara haft en superdag vädermässigt!! Sol och varmt. Och grannen har fått sitt hus idag! En smålandsvilla storlek störst =) Supertrevliga är de oxå och har barn i Tildas ålder så det här kommer bli TOPPEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0