Kör i vind!

Ja va fasen, vi fortsätter ett tag till. Det är som en drog. anser väl att mit liv är så jädrans intressant att jag bara inte kan vara så elak att jag klipper bort er från det ;-)
Nä skämt åsido, jag har inte så många läsare och jag kan nog räkna upp er alla, jag har koll än så länge på vilka som läser. skulle det ändras så får jag väl ta ett nytt beslut.

Så... helgen har vi.... varit på ettårskalas hos Arvid (SHIT vad tiden går fort), ätit smörgåstårta hemma, varit på kattutställning (nej vi har inte ställt ut vrå bondkatta, vi tittade på andras katter) och grillat.

Måste ju bara berätta om det intressanta fenomen som inträffar varje gång vi grillar. Tilda är som känt väldigt petig med maten, att få henne att äta några mängder proteiner är nästintill omöjligt, hon lever i princinp på ris, makaroner och korv. Förutom när vi grillar... Varje gång vi grillar (speciellt fläskkarré) så blir hon som förbytt. Flickan sitter med en hel köttbit i handen och SLITER bort stora stycken med tänderna. Hon äter som aldrig förr... Idag tryckte hon nog i sig en halv gris... ojojoj, kan i och för sig inte annat än hålla med henne, det är satans gott att grilla karré!! Blir lixom aldrig less på det!

Och nu börjar det ta fart med snösmältning här hemma! Jisses vad det smälter fort! Nu regnar det och jag har väl aldrig varit så glad över regn, för då försvinner snön ännu fortare. =) Och imorgon ska det tydligen bli +14 grader här!! Skönt!!! ÄNTLIGEN!!

Imorgon ska jag även till barnmorskan igen. Har inte varit där på 12 veckor så det börjar bli dags nu. Ringde i torsdags för jag är såååååå yr och trött och illamående. Eller jag var det då, så jag vill kolla upp blodvärdet och se om jag behöver fylla på med ngt. =)

Annars rullar det på här hemma. Joppe har idag plastat klart hela övervåningen och håller just nu på att tejpa skarvar... han är så envis!! Och jobbar så mycket, stackare... när han inte är där uppe och sliter så skottar han upp ett hål i snön utanför altandörren där jag kan sitta och jäsa =)

Puss så länge

Ps. Det kan komma att bli lösenordsskyddade inlägg i framtiden, om jag lägger ut bilder eller liknande, då får ni maila eller messa så får ni koden. Liiiiite nojjig mpnste man ju få vara =) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0