Oj vad dagarna går...

Ja hjälp var tar tiden vägen?! När man jobabr rusar dagarna iväg. Vet inte vad som händer, först är det fredag och så poff så är det måndag igen och innan man förstått vad som hänt så är det fredag igen...

Igår målade jag det sista varvet på de sista detaljerna på huset, så NU ÄR VI KLARA!!!!!!! Nu har vi äntligen målat klart!!! Senarepå efermiddagen for vi iväg på en cykeltur i skogen. Då fick vi syn på en huggorm på vägen. Jag bara cyklade förbi och sa "oj där ligger en huggorm". Först när jag cyklat någon meter till insåg jag vad det var jag sett. Joppe blev superfascinerad och skulle stanna o titta, då skulle tilda också titta.Vilket ledde till att jag var tvungen att vända och gå tillbaka med tilda på cykeln. Liiiiite otäckt var det, jag är lite rädd för huggormar och har aldrig sett någon på riktigt, inte som jag kommer ihåg i alla fall. Så jag var lite skakis, och så hade den inte blivit rädd heller även om jag cyklat förbi den så nära att jag nästan cyklat på den. Den låg bara helt stilla, så Joppe petade på den med en pinne för att få den från vägen, och då fräste den jättehögt!!! Som en annan kobra!! =) Usch, jag vill inte träffa  på någon sådan nå mer.

Idag fyller älskade goFrida 3år!! 3 ÅR! Hjläp vad fort det går! För er som inte vet så är Frida Tildas bästa kompis (de är småkusiner, deras pappor är kusiner) och de har växt upp tillsammans. De hade ruggigt kul ikväll när vi var där! De hoppade på Fridas studsmatta och var helt tokiga! Det är så kul att se dem tillsammans för de tycker verkligen om varandra såååå mycket! =)

Imorrn blir det pannkaka på jobbet! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Meh! jag vill ju ha din pannkaka D:

2010-09-07 @ 19:54:03
URL: http://lillagoagrynet.blogg.se/
Postat av: Petra

ÅH, missar jag din mumsiga pannkaka!!!!! Jaja, jag kommer ju tillbaka! MISS U!!!

2010-09-08 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0