Sjuk

Jag har en begynnande förkylning i kroppen. Skit oxå. Vill inte bli sjuk nu. Har lixom inte tid, eller egentligen lust. Jag har så svårt att släppa jobbet då jag vet hur kämpigt de har det när jag är borta och hur struligt allt blir... och är jag hemma så får jag ändå sköta en hel del hemifrån med beställningar och telefonjour =) men jag slipper ju iaf allt spring då. Jag är verkligen i valet och kvalet om jag ska vara hemma imorgon eller inte. Borde nog det om jag inte ska förstöra hela helgen och början på nästa vecka..

I helgen ska vi förhoppningsvis fixa kaminen oxå så man i alla fall kan tända en värmande brasa när det är sånt här skitväder.

Måste bara berätta vad Tilda sa häromdagen när Joppe väckte henne på morgonen. Hon berättade att hon hade drömt (hur hon nu kunde förstå att det var en dröm!!) att det var en snigel på hennes fönster =) Så sött, hon var inte rädd eller så, hon berättade bara att hon drömt om en snigel på hennes fönster, sötunge!

Nu ska jag gå och ha fritids en timme innan jag får åka hem och slänga mig på soffan (med en 3-åring hoppandes på magen)

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är sååå klok som är hemma imorgon, vet hur jobbigt det är när man är så "in i sitt jobb", men man måste släppa det! De får helt enkelt fixa det...KRYA PÅ DIG KRAMAR I MASSOR!!

Hoppas vi kan ses snart! =)

POSS! =)

2010-10-07 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0