I valet och kvalet...

om jag ska jobba imorgon eller vara hemma en dag till och vila... är ju inte helt frisk och när jag ringde jobbet så sa han som jobbar för mig i köket att jag lät ju inte direkt så kry.. men jag tror jag låter sämre än jag mår... men jag mår ju inte 100... och jag lovade ju mig sjläv att jag skulle må 100 innan jag gick tillbaka till jobbet så jag blir av med förkylningen någon gång... jag har ju varit sjuk nu i 3 (!) veckor... så kanske jag skulle vara hemma imorogn oxå då... men jag är ju inte heeelt knäckt, nog skulle jag kanske kunna jobba imorgon, eller det skulle jag ju kunna. Men frågan är om de är så bra att göra det, när jag inte är helt frisk... men det är rätt stressigt imorgon när det är hamburgare och inget förberett, klarar en vikarie det?... men å andra sidan, ska jag stressa så mycket när jag inte är helt frisk? och så är det beställning imorgon, och jag har inte klart matsedeln för nästa vecka då det är lov... det ställer ju till en massa problem om jag är hemma... jag måste ju hur osm helst sköta beställningen hemifrån, men jag har ju inte stenkoll på läget... åh ni förstår ju mitt dilemma!!! Hjälp mig!! Vad ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Petra

HOPPAS DU ÄR HEMMA!!!!!

KRAM!

Fröken/Mamma Petra har talat! ;)

2010-10-29 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0