Så hemskt så hemskt...

Har just lagt Tilda. Det är så hemskt numer... hon blir tokledsen när man går... eller egentligen blir hon nog arg, men mitt hjärta säger att hon är ledsen och det värker ordentligt!! jag vill bara gå in igen och krama om henne! Men det får jag inte för jag vet att det blir värre då... la henne för ca 5 min och hon skriker.... det är så jävla jobbigt så jag har ont i magen!! Känner mig superirriterad och kan inte prata med någon för det enda jag hör och kan koncentrera mig på är Tildas skrik. Åh varför slutar hon inte?! Jp jag vet ju varför, för hon är i värsta trotsen och då blir det alltid såhär när hon ska sova, men det gör det inte mindre jobbigt. Jag vet ju innerst inne att om hon hade varit ledsen eller rädd så skulle hon ju inte somna och absolut inte sova bra på nätterna. Men helvete!!! Jag vill bara skrika, som henne, för jag tycker det är så tungt!! Hoppas det är snabbt övergående för annars går jag sönder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0