Hostig flicka

Tilda har varit hostig till och från i flera veckor nu. I förmiddags ringde de fårn dagis och bad Joppe hämta henne då hon var ledsen och inte riktigt i form. Hon hade ingen feber men det var inget som var riktigt bra. Tills PAPPA kom! När de kom hem var det full fart. Och det har det varit resten av dagen. Fullt ös medvetslös. Pang i säng kl 19,20 och somnade som en gris! =) Men vi blir hemma imorgon och Joppe ev på fredag, så hon blir av med hostan, och snoret som kom idag. Så undra vad vi ska hitta på imorgon jag o Tilda? jag satsar mina pengar på dockhuset och stora dockan. Heeeeela dagen. =)

Här kommer lite bilder


Som sagt, Tilda ÄLSKAR sitt dockskåp! hinner inte ens få av sig kläderna förrän hon är där =)


Gosbarn!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej nu har jag en egen data vid fåtöljen kan skriva när jag vill. Har läst igenom bloggen och ser att det var länge sen sist.

Jag har julpyntat slappat vi ska ner till sjön och ta upp badstegen det blir nog inte mer i år.

Vi var till Guy igår och köpte gös och levererade 2fl. vin från mina arb.kollegor för de hade fått 3 stora gäddor han blev jätteglad ringde på morgonen idag och tackade så mycket.

Bussen kom bort på fred.kväll de hade hållt på länge.

Jag är ledig i morgon med då ska jag hämta Cilia på dagis och hon ska visa mig runt. Pappa ska ha sin lärling här i 2dgr jag ska göra mat åt dem månd.blir det lasagneoch tisd.Crepes med räkstuvning

Det är Stefan Isbert som kommer du kanske vet vem det är?

Kan vi köpa de saker du sa i telefonen eller är det något annat? fundera några dagar.

Ha en skön helg passa på att njuta av det som är kvar Puss och kram Mamma /Pappa

2010-12-05 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0