Gräsligt bra

hahaha... idag har vi krattat för förhoppningsvis sista gången på ett tag... för nu ligger gräsfröna i marken, redo att växa. Så håll alla tummar o tår nu för att det till slut blir gräsmatta av dem =) Så som vi arbetat med den gräsmattan...


Idag kom Astrid in med en levande mus igen... jag hann se det ganska fort att hon hade något i munnen... så Joppe flög fram för att stoppa henne, och då släppte hon den... och den stackaren haltade iväg över golvet. Som tur var (även omd et var synd om den) så var den som sagt halt och inte så jättesnabb... så Joppe fick tag i den till slut (det stackaren pep och pep) och kunde ta ut den och avsluta lidandet... Äckliga katt!! När man hade innekatt då kunde man inte ha dörrarna öppna för då smet hon, nu kan man inte heller ha dörrarna öppna för då släpar hon in en massa möss... Katt bortskänkes!!!!


Imorgon: arbeta. för första gången på två månader. Undra om jag kommer ihåg hur man gör. Och dessutom ska jag lämna Tilda på dagis första gången på 2 månader. Behöver jag säga att jag har ångest!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh så jobbigt att behöva lämna, man skulle få vara hemma jämnt & bara kramas!!! =)

Hoppas att det går bra imorgon, jag vet att du kommer att fixa det galant.



Måste förresten ta med Ally till Lennarts stuga, något jag trodde att jag inte skulle behöva, då jag trodde att Mangan hade ledigvecka. Jag vill ju vara med den dagen så jag kommer att ta med bägge två! Du kan väl förvarna de andra om detta?!



Kramar i massor och tack för igår, vi hade verkligen supermysigt! Det får vi göra om!!! =)

/Petran

2010-08-15 @ 21:03:21
Postat av: Ea + Sara

Heja Mia friskt humör

skjortan hänger utanför!

Friskt bloggat!

2010-08-15 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0