Bebissjuk

Ja jag försöker verkligen stå emot men jag äääääär så bebissjuk! Och inte blir det bättre av att jag och Tilda var hos min arbetskamrat som fått en bebis för en dryg månad sedan. Ååååååh så söt han var!! Lilla Vide! Hur go som helst! Och så har jag ju Arvid, Carro o Tobbes nya bebis att mysa med ibland så jag får väl stilla mitt behov så =) Snusa bebislukt på andras bebisar =)

idag fick vi ett nytt lass med sand. Så ikväll har Joppe skottat ut det där verandan ska vara i framtiden. han skottar och jag surfar, jämn arbetsfördelning? (!) Ikväll är jag konstigt trött och har haft skallebank hela eftermiddagen. Så det blir nog en kort kväll som slutar väldigt snart. imorgon har jag hört att det ska varar regnfritt, kan det verkligen stämma?! om det gör det ska man kanske passa på att måla lite... såååå innih*vete trist... men någon gång ska vi väl bli klara. i värsta fall får vi väl måla 3:e lagret nästa sommar.

Nu: soffan
Snart: sängen

Kommentarer
Postat av: Petra

Det var supermysigt att ni kikade förbi! =) Förstår att du blir bäbissjuk, min/vår bäbis är ju sötast. Men, jag förstår också att du fick huvudvärk; Hans skrik är inte att leka med! ;) skratt

TRO mig! Jag har varit uppe i natt ca 3h och hört det "underbara" ljudet!

2010-08-11 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0