Å igen...

Nu är Tilda sjuk IGEN. Feber med feberkramper inatt och imorse. 39,7 imorse. Nu 38,7. Fan det tar aldrig slut. Stackars liten, hon får aldrig riktigt repa sig innan det är dags igen. De senaste veckorna kan man räkna hennes firska dagar på en hand. Först fick hon svår hosta o feber, sedan var hon frisk en vecka, hosta o feber igen till påsk, frisk 3-4 dagar, magsjuka, frisk 2 dagar och nu feber. Vad i helvete är det frågan om?! Var kommer febern ifrån? Vi har ju bara varit hemma, inte träffat någon. Jag kämpar fortfarande med att få ordning på min mage efter magsjukan natten till lördag. Ska fan i mig jobba imorgon. Men vil egentligen vara hemma med Tilda för jag är så orolig för henne. Men dte är välä lika bra att Joppe är hemma för han oroar sig inte lika mycket och då har hon det bättre. 

Mitt i allt detta elände kommer i alla fall grunden till huset idag. Skoj, synd att vi inte kan vara där bara. *less*

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej

Såg ett fantastiskt fint radhus på hemnet igår. Stor altan, helt nya utskikt, nyrenoverad trappa, nytt kök och diskmaskin... Tror det låg i Röbäck? Lite dyrt utgångspris kanske, men den som köper det gör nog en bra affär:-)

Kram!

2010-04-14 @ 17:31:00
Postat av: Petra

Älskade lilla Tilda, hade jag bara en sån där "friskhets-kram" så skulle jag ge henne den direkt!!!

Kramar, vi ses imorgon!!!

2010-04-15 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0