Spenatsoppa

Idag har vi ätit spenatsoppa till middag. Med kokt ägg till. Det är såååå gott!!! Joppe är värsta stjärnkocken! Och Tilda hade spenat i heeela ansiktet. Även om hon mest åt ägg =) Det är så bra att de äter soppa en gång i veckan på hennes dagis för vi tycker själva att det är god och bra mat så det är bra att hon vänjer sig med det.



Jag börjar känna mig sjuk igen. Så trist. Det kliar i halsen och jag känner mig helt matt. Och Tilda har oxå blivit sjuk igen. Hon var ju förkyld för bara några veckor sedan. Men nu är det tydligen dags igen. Tycker inte ens hon hann bli riktigt frisk emellan. Inte jag heller för den delen. Men men.


Kommentarer
Postat av: inteutanmindotter

BLÄÄÄ för att vara sjuk! =( Hoppas verkligen inte att ni blir mer sjuka!!!

Vilken söt soppätare! =)

2009-09-24 @ 20:05:53
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0