Bilder från helgen

Kort uppatering om dagen: Varmt. Vi var på Nydala och badade med Carro, Frida och Johannes (Carros bror). Tilda kom på att det var superkul att hoppa från kanten ner i vattnet då hon fick huvudet under. Hon höll på säkert 20 min. Tills hon skakade av köld.

Då provar vi med bilderna då...





Holmsund




Stencoola Joppe i Saharaöknen...(!)





Tilda sover i vagnen under alla nallar


Det är såååå fint i Holmsund


Nu har han till och med blött upp handduken... och fjantar sig som vanligt =)


Tilda har vaknat och försöker få i sig festis

Kommentarer
Postat av: MAMMA! LENA

GUD vad roligt det är att se bilderna på er. Det är sommar hos er också. Vi har 30gr idag. Jag har badat 2 ggr det är nog 22-23 gr.Men pappa tog duschen.

Hundarna har varit med på Jobbet idag jag lät en gäst ta med dem på en promenad han är hund van men efer 5min var de borta? Jag fick en rask jogging runda på 20 min då var de tillbaka på ekdungen.

jaha nu är du här vi är tillbaka de har gjort både det ena och det andra. PHU för hans del att han hittade hem. Vet inte om hundarna hade hittat till ekdungen.



Kan jag ringa dig i kväll ca 20,00 puss MOR Lena

2009-07-02 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0