Bilder från Sthlm

Idag var första dagen på jobbet. Jag har konstigt nog inte varit nervös alls för denna dag. Men imorse var det lite svårt att få ner frukosten. Jag tyckte jag gav mig iväg i god tid, jag skulle vara där 9 så jag åkte sgtraxt innan halv. Sätter mig i Audin och startar. Ingen bensin. Tvärslut. J*vla skit! Bara att åka in till stan o tanka. Var tvungen att ringa och säga att jag blir ett par minuter sen. Men de är så bra och förstående på jobbet så det var inga problem. Även om jag bara jobbat en dag så känner jag redan nu att jag kommer stortrivas! Folket är så bra och det är så skönt att vara igång igen! Att få tillhöra en gemenskap och göra lite nytta. =)

Här kommer lite bilder från Sthlm


Farmors födelsedagsfest i sthlm hemma hos mor o far


Joppe passar på att mysa med Myra, min nyaste systerdotter


Jag får oxå låna henne ett tag


Visst passar vi bra med en liten till?! =)



Ea i deras galet stora uppblåsbara runtschkana



Cilia, Sara och Tilda


Moster Sara fick Tilda att våga prova kanan


GoMyra



Medan barnen hoppar och åker i kanan passar jag på att mysa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0