Nu tar vi helg

Jaha, då har ännu en dag gått den här veckan. Oj vad fort det har gått! Idag har jag och aline bara slappat när Tilda var på dagis. Jag var helt slut efter att hon varit vaken och stökat mellan 2-4 inatt. Så jag tänkte ju i min enfald att jag skulle få vila på förmiddagen. Men det tyckte inte Aline. Hon somnade på morgonen och vid tio varjag tvungen att vcka henne för att hon skulle få äta. Och efter det var det lögn att få henne att somna igen. Då ville hon ju vara vaken och surra och busa... suck. Så jag var heeeelt slut när jag skulle fara o hämta Tilda. Men vi for in till stan och tog en fika till mellis och sedan for vi till bvc för att behandla Alines navel igen. Den börjar se riktigt fin ut så det här var nog sista behandlingen. På tisdag ska vi tillbaka för 4 veckorskontroll och så ska vi även ta lite prover osv för vi har anmält oss till en forskning om svamp hos ammande barn och mammor. Då ska de ta blodprov från mig, mjölkprov samt prov i munnen på Aline. Sedan ska de ta prov från Alines mun ett par gånger till fram till att hon är 12 mån.


fikamonster =)

Och idag ahr jag även märkt var Aline lagt alla kilon hon gått upp... på benen!!! =)


Kommentarer
Postat av: mamma lena

Hej vad kul att du har börjat skriva igen och att få se kort på barnen. Jag försökte ringa idag men ni var nog upptagna då. Moster chricko har varit här idag hon kom med 12.00 bussen och käkade lunch med oss sen hem med 16.45 från brevlådan. jerry har sååå mycket att göra i gustavsvik så han kunde inte komma.

Imorgon ska vi åka till Vallentuna och titta på flyg uppvisning även bilar också.

vad kul det såg ut när Tilda sover med hörselskydden.

Har ni fått polkagrisarna? bara undrar om de kom fram?

Nu ska vi titta på tv ha det så gott puss och kram Mor-Far

2011-09-03 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0