måndag

ja tänk er!! det blev måndag! Igen... hjälp mig vad fort veckorna går! Jag tror att det är för att både dagarna och veckorna blir uppdelade när Tilda är på dagis. Först har vi måndag då vi är lediga alla tjejor i familjen. Sedan går Tilda på dagis tis ons och tors. Och då går hon inte heldagar så då blir de dagarna "uppdelade" oxå. Sedan är det fredag och då är vi lediga igen. Och helgen, ja den bara susar iväg, som vanligt. Och så börjar det om igen. Lät som vi har supertrist och inrutat liv, och ja inrutat kanske det är men det är långt ifrån trist! Jag älskar mitt liv! Idag var vi nere vid sjön jag och barnen. Det var så fint! solen sken och värmde verkligen och vattnet låg alldeles spegelblankt. Tilda lekte i sanden på stranden och Aline sov i vagnen och jag satt på en bänk och läste tidnignen och njöt av utsikten. Jag känner mig så lyckligt lottad varje dag jag får spendera med min familj och varje stund vi får vara i vårt underbara hus!

Sedan  har i bara farit och storhandlat idag. Inget speciellt, inga skandaler.

Nu på kvällen är Aline lite tjurig så hon sitter hon Joppe just nu. Vägrar sitta själv. Och vägrar annat än SITTA. Försöker man luta henne bakåt blir hon vansinnig =)

Skulle lägga in världens sötaste bild på tjejerna här men bloggen verkar strulig idag så det får bli en annan gång. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0