Trött tröttare tröttast

Jaaaaa, jag veeeeet att jag är dålig på att uppdatera. Tänker tyvärr inte göra någon större ansträngning ikväll heller. Anledningen är att jag är så kopiöst trött heeeela tiden. Orkar inte ens fika med kära vänner, ni vet, man säger att man hemskt gärna vill, och det VILL man, men när man sedan ska ta sig iväg så somnar man i soffa i alla fall. Fan oxå. Saknar verkligen vissa människor, men jag ORKAR inte göra annat än sova, slappa i soffan och jobba ett fåtal timmar om dagen. Sedan är min energi slut. När Tilda går och sover på kvällarna är jag en mycket knäckt mamma. All energi går åt till henne, inte för att hon är jobbig alls, utan för att min energinivå är väldigt låg. Dessutom har jag lyckats dra på mig en förkylning. Så självömkan ligger på topp. Nu, från soffan mot sängen. G'natt...

Kommentarer
Postat av: Petra

hörrö! inte ska du ha dåligt samvete, vila dig i form nu, inför vad som komma skall. sedan kan vi umgås varje dag t.o.m 1nov då jag börjar jobba! =)

KRAM!

2011-05-12 @ 09:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0