PISSDAG!! Varning: följande inlägg är fullt med fula ord och självömkan...

Vaknade upp i morse med VÄRLDENS jävla huvudvärk!!! Trodde jag skulle sprängas i bitar (hade faktiskt föredragit det för att lätta på trycket i huvudet)!! Inte kul när man måste börja dagen med en ipren (gjrode det igår och i förrgår oxå). Har haft så sjukt ont i nacken senaste dagarna! Trodde huvudet skulle trilla av igår när jag fir hem
Börjar med att  jag skar mig, TOKskar mig på en TOKvass kniv rakt över nagelbandet ända ner till nageln... AAAJ!!! Sedan hann ja inte förbereda allt inför morgondagens lunch, hann inte ta hela min rast, har blivit värre min förkylning igen så nu hostar jag mest jämt, sedan for jag iväg för att sminkas och fotas i stan... det enda jag kunde tänka när jag blev sminkad var: Fy fan vad jag ser gammal ut!!! Och dessutom frågade "snärtan" som sminkade mig om jag och min dotter delade kläder då vi båda gillade lila. Det jäkeln trodde jag hade en tonårsdotter hemma!!! Kul att höra när man är 28... jag var tvungen att påpeka att min dotter är faktiskt 3 ÅR!! Suck... sedan sminkade hon mig och jag skulle fotograferas... USCH! Jag tycker INTE om att stå framför en kamera! För jag känner mig så obekväm och jag VET att bilderna kommer bli gräsliga! Den enda som kan ta bra bilder på mig är Martin. Men det var en utmaning för mig själv på flera sätt så därför tänkte jag att jag skulle göra det.

När allt var klart så skulle jag välja ut några bilder som jag ville ha. Jag bläddrade och bläddrade bland ca 40 bilder som tagits på mig i olika utstyrslar och poser... Tänkte jag skulle välja 4 bilder i alla fall då jag fått ett pris på 690 kr för 4 bilder... Hittade INGEN från början som jag tyckte var bra. Ingen som jag tyckte "wow vad bra jag ser ut! vilken bra bild på mig!"...Det enda jag tänkte när jag såg bilderna var "ja den kan jag ta... som motivation till att börja träna (för jisses vad fet jag såg ut), den kan jag ta som före bild och så tar jag en när jag nått min målvikt... Den bilden kan jag ta men då måste vi skära bort från brösten och ner för annars ser jag ur som en kotte på tändstickor..." Då kom "snärtan" fram igen och skulle informera mig om priserna. Jag fick då en smärre chock då hon sa att det var 1 (EN!) bild man fick för 690 kr... 10 bilder för 1600kr.... höll på att smälla av! Satt ett tag till och bläddrade bland de hemska korten innan jag resten mig och sa tack men nej tack, tog mina saker och gick... jävla skitdag...

Detta kostade migi ingenting i pengar, stylingen vad gratis, men det kostade några mystimmar med min dotter på kvällen, eftersom jag var tvungen att storhandla efteråt så hann jag inte träffa Tilda för hon hade redan lagt sig när jag kom hem...

Fick just se en teckning hon gjort år mig på dagis!'




Längst ner står det "TILL MAMMA" "En sköldpadda. Och gul där. Skriv mamma!"
Började gråta när jag såg den! Tänk att hon sitter på dagis och ritar och tänker att hon ska rita en teckning till bara MIG?! att hon ber fröknarna skriva attd en är till mig. Åh söta unge!! Ni som inte har barn tycker säkert jag är skitfånig och det kanske jag är, men jag kan inte försöka förklara hur mycket den flickan betyder för mig!! Att man kan älska ett barn så mycket att det känns som man går sönder! Vad skulle jag göra utan Tilda o Joppe?! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Älskade, älskade du! Att du inte ringde och spydde galla till mig, jag är här...din egna lilla "slask-hink" ;)

Hoppas du mår bättre nu och OJA jag förstår till fullo att du började gråta över teckningen! De är ju de finaste, vackraste, mest underbaraste som finns; VÅRA BARN!!!! =)

Kraaaaaaaam!!!

2010-10-21 @ 22:12:11
Postat av: mamma

det var tråkigt att du inte fann något bra foto Joppe får väl ta en bra bild till oss.

Bussen var borta efter en 1/2 jag hade pratat med dig. Vi har pratat med morfar ikväll, han var som en liten kille för nu hade han fått installerat en ny värmepump och satt vid den och räknade graderna

plus att han han skulle ta sig en wiskey,det är säkert felstavat men jag tycker inte om det.

Vi ska nu äta stora räkor och champis.

bra hon klarar sig så bra pappa ska åka till farmor imorgon och fixa med pappren om det nya köpet av lägenheten. den är värderad till minst700000 kr och hon behöver bara betala räntan i 5år.då är hon 91. kul att hon klarar sig så bra

puss mor och far

2010-10-22 @ 19:04:16
Postat av: Anonym

hej har skrivit en hel uppsats men den blev raderad

så puss och kram mamma och pappa, kasper

2010-10-22 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0