En vecka kvar...

Ja nu har nedräkningen gått över från veckor till dagar... om en vecka idag kommer huset! Så ruggigt spännande! Kommer kännas långt att jobba den dagen, och dessutom jobba till 17,30!!

I helgen hade vi öppet hus på jobbet. Det var ganska mycket folk och vi hade tur med vädret så det blev en fantastisk dag! Jag grillade hamburgare för fullt, tyckte att jag gjort väldigt många (111 st) men alla utom ca 10 st gick åt. Och jag tror att de fick ganska bra betyg av folket, de verkade gilla dem. Tilda och Joppe var där oxå och Tilda hade jättekul! Hon sprang runt där och lekte i båten som står på skolgården och gick och klappade hundarna som var där.
Igår var vi ute vid tomten hela dagen. Eller ja, det blir ju inte så lång dag för vi tog en rejäl sovmorgon hela familjen och vi väckte inte Tilda förrän straxt efter tio (!). Då åt vi frukost och sedan for vi coh köpte en grävmaskin till Tilda och så for vi till tomten och grävde. Tilda älskade grävmaskinen och det var full fart på henne hela den dagen oxå. Hon är så glad när vi är ute på tomten, hon vill aldrig åka därifrån. Det ska bli så kul för oss alla om en månad när vi inte behöver åka "hem" därifrån, för då BOR vi ju där!!! Nä nu ska jag gå och sova, är gräsligt trött idag. Puss o go'natt!

Kommentarer
Postat av: inteutanmindotter

Tack för "peppningen"! ;)

Men, jag hade mina aningar jag med!

Kramar!!!

2010-05-25 @ 13:18:47
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0