Hurra för EA!!!!

Ja idag har min äldsta systerdotter Ea födelsedag! För 6 år sedan idag så kom lillpluttan till världen. Jag kommer ihåg att jag fick ett mms med en bild på henne och började storgråta. Jag for hem till dem dagen efter då de fortfarande var på BB och lagade två tallrikar mat till dem som jag satte i kylen, så när de kom hem från BB så skulle de iaf slippa laga mat till en början.. =) Lilla goaste Ea, grattis på födelsedagen!

Ja, och det är ju en del som fyllt år de senaste dagarna... farmor fyllde ju 86år den15:1 juli, jag och mamma fyllde år 19:e, pappa 20:e, Ea idag och Sara 23:e.Sedan har vi klarat av den här födelsedagsmånaden. =) Mänga födelsedagssånger blir det. Stackars Tilda fattar ingenting och tror efter den här veckan att det fyller år någon varje dag, året om =)

Idag har vi haft en bonde här ifrån byn här för att fräsa upp joden på vår tomt så vi får upp stora stenar och får luckrat upp den lite. Så idag ahr vi gått och plockat sten ska ni veta.... hu vad tråkigt det är! Men jag hoppas det blir en fin gräsmatta =) Med lite tur kan vi kanske sätta frön om nåra dagar. Ja jag vet att de sägs att man bara ska så gräs på våren och hösten, men det är bullshit, det sa han som gjort en hel del arbete inom Umeå kommun, gräs och park. så vi litar på att han vet vad han säger =)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Hon som inte sådde allt gräs från början

Så gräs på stört och vattna mycket. Kommer växa som bara den och så slipper ni rensa tistlar sen!

2010-07-22 @ 14:08:04
Postat av: Ea

tak

för

de

mia

kram

från ea

2010-07-22 @ 17:26:18
Postat av: Petra

Vi har sått nu under hela sommaren och det har vuxit huur mycket som helst! =) Vattna som tusan ( + lite gödning) så ska ni se att det kommer att växa!

2010-07-24 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0