Fast i en bostadsrätt...

Utan tomt. Husplanerna gick åt helvete. Kan man lugnt säga. Vi var på banken idag. Det verkar som om hur jag än gör så har jag arslet bak. Nu när jag väl har ett fast jobb, ja då är det för låg lön så vi får ändå inget lån. När man slår ut min lön på årets alla månader (då jag har upphållstjänst) har jag en månadslön på 15500 kr... fattiglapp med andra ord. Så jag stoppar Joppes och mina drömmar om hus. När jag var arbetslös sa vi att bara jag får ett jobb så är vi igång. Nu har jag ett jobb, men för lite i lön, så nu gör det ändå inte.

Det gjorde SÅ ONT att se Joppe idag när vi kom från banken. Vi trodde verkligen på det här, och det här var vår sista chans att få flytta till hut här i ume, det går inte att hitta ett billigare hus och tomt. När vi kom hem efter att ha fått nobben från banken en andra gång så var Joppe nära till tårar. Han bara satt i fotöljen och såg så nedslagen ut att jag fick riktig panik! Hatar att se honom så ledsen. Jag vet att det här är hans största dröm! Han skulle göra vad som helst bara han får ett hus. Men jag stoppade det den här gången oxå. Fan i helvetes jävla skit!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Har haft vänner som oxå har haft svårt att få ett huslån på banken. Men med en borgenär har det gått bra. Finns det någon möjlighet att er bank skulle låna ut pengarna om ni hade en borgenär?

Lider verkligen med er å skickar en stor KRAM!

2010-01-13 @ 11:27:05
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är VERKLIGEN inte ditt fel!!! Det var den dumma skit-tanten på bankens fel ju. Det här är ingenting som du ska ta skuld i!!!

Nu taggar vi att svärfar fixar det här.

Massor av stärkande kramar!!!

2010-01-13 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0