Mammig flicka

Ja nu har vi en dam här hemma som är så mammig och pappig så det är helt sjukt åt det! Har väl något att göra med att hon haft otroliga utvecklingsperioder ett tag nu tillsammans med en HEL DEL trots. Då brukar dte ju komma en stund efter där hon vill sitta fast i oss och inte lämna oss en sekund och bara kramas och mysa. Trevligt i och för sig men det är ju ltie trist när hon tokgråter och säger att hon vill ha mig hemma bara för jag ska åka iväg en timme och storhandla. Imorse startade inte min bil heller, det var 23 minusgrader och det var mer än vad opeln orkade med (j**vla för*nnade h*lvetes skitbil!!) så batteriet var dött. Joppe fick i panik ta Audin och fara och köpa startkablar. Detta gjorde att jag och Tilda fick en riktig mysmorgon hemma. Men det fick konsekvenser senare på dagis. Hon var mammig och gnällig hela förmiddagen så det trodde hon  avr sjuk. Men senare på dagen gick det bara fint. När jag hämtade henne sa hon att hon varit ledsen och saknat mig... åh skär i hjärtat att höra det... särskilt eftersom den här veckan kommer att innehålla en hel del sena kvällar för mig så vi får inte träffas så mycket...Ska bli såååååå skönt med jullov nästa vecka! Så vi kan vara hemma och bara mysa hela dagarna och inte tänka på att det kommer en tid då vi måste tillbaka till jobb och dagis och vara ifrån varandra större delen av vår vakna tid...

idag har Tilda hjälp mig sulla köttbullar till middag. Fast hon gjorde mer järp-liknande saker och små mini-hamburgare =)


Fina fina köttbullar =)


Och sedan hjälpte hon mig att diska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0