Storforsen

Jo i helgen var vi i Storforsen och bodde på hotell en natt. Det var en av de bästa helgerna i mitt liv, näst efter helgen vi gifte oss och första helgen hemma med Tilda. Vi hade en svit med egen bastu och inglasad balkong mot forsen. restaurangen lagade så god mat att det var helt underbart! Jag är rätt kräsen med stektempen på oxfilé men den var PERFEKT!!!!!! Allt var helt enkelt perfekt. tilda hade en superhelg hos farmor och farfar och jag o Joppe hade en superhelg i Storforsen. Hade först tänkt lägga in lite bilder från forsen och hur bra vi haft det men vill spara detta minne som mitt och Joppes eget så ni får helt enkelt föreställa er hur bra vi hade det! (obs det är inte snuskbilder jag pratar om!!! Jag vill bara ha upplevelsen kvar mellan mig och Joppe)


Kommentarer
Postat av: Petran

ÅH så härligt det där lät! Jag vill också...men, det torde inte bli inom det närmsta halvåret ialla fall. Känner jag mig rätt så torde det bli långt över det också.

Kramar i massor!!!

2010-08-09 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0