måste bara berätta!!

Hahahaha vad vi fick skratta imorse!! Måste skriva ner det så jag kommer ihåg det nu innan vi får vår 5-årskalender så vi kan skriva up det där. Vi hade väckt Tilda och låg i vår säng och läste Alfons. Eftersom Tilda var nyvaken och full med energi hade hon lite svårt att bara ligga still och lyssna på Alfons så hon ville att jag oxå skulle läsa en bok (det var Joppe som läste högt för henne) jag tog då upp en bok och låtsades läsa och bläddrade. Då tittar hon på efter ett tag och säger "mamma prata" det lät så sött!!! Hon ville jag skulle läsa högt så hon sa "mamma PRATA" goding!!

Här kommer lite bilder oxå








Kommentarer
Postat av: Petra

GULLUNGE! =)

2009-10-25 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0