Dagis går bra

Idag har Tilda haft sin andra dag på dagis. Hon tycker det är kul. Men än så länge är det mest som öppna förskolan då hon än inte varit ensam där utan mig eller Joppe. Men på torsdag är första dagen hon ska vara själv. Hoppas det går bra. Men det tror jag nog.

Imorgon ska jag på arbetsintervju på Konsum city. Har sökt en tjänst i fiskdisken där. Inte drömjobbet kanske men det ger förhoppningsvis lite pengar. Och det är ju viktigast nu. Och vem vet, jag kanske hittar mitt drömyrke bland fiskfjäll och färska räkor =)

I helgen har vi haft underbart väder. Men nu är det BLÖTT ute.. Tilda har just märkt tjusningen med vattenpölar. Tur att vi köpte nya gallonisar och regnvantar...

Lite bilder från helgen



Tilda och hennes allra bästaste bästis Frida pussas



Och sedan fortsätter de leka lite




Det blev vårlunch i solen. Korv och bröd



Tilda tycker det är superkul att plocka ur diskmaskinen. Hon älskar att
hjälpa till i köket. Hoppas det håller i sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0