Jobb i sikte...

Nu e jag laddad!!! Tack pappa för peppningen!! =) Nu j*vlar ska jag få jobbet! Igår kväll ringde de ju från skolan och frågade om jag kunde komma på intervju nr 2 på tisdag den 9:e. Jag är en av de tre utvalda som de vill träffa igen. Hoppas hoppas hoppas!!

Jag har beställt ett halsband oxå på Hlabergs guld. Eller... jag gjorde det för drygt en månad sedan men jag fick det inte förrän igår... Det har strulat och tagit sådan otrolig tid så jag kommer nog inte beställa gravyr på Hallbergs igen. Fy fasen vad less jag blev. Men nu är det klar iaf. Såååå fint!! Tanken är att det ska bli en bricka per unge i framtiden. Med namn och födeledatum.




Men nu är det jobb och hus i sikte först och främst. Även om man blir lite bebissugen när man ser min lilla systerdotter Myra... såååå söt!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på er kul att läsa bloggen och att se på bilderna. Jag var

ju med och Tilda.

Vi förbereder oss för semester och jag börjar med en prakt förkylning det är vanligt när vi ska ha

ledigt.

Idag har jag varit till frissan och NU är det kort, ska på "kollo" 3 veckor

Hundarna har varit med på jobbet idag och det var uppskattat,det blev en liten pizzakant som belöning.

Ska ringa Sara om en stund ang. helgen de ska på bröllop och vi ska ha barnen under middagenkanske över natten men nu är ju jag förkyld så vi får se.

Vilket fint smycke ni har beställt till Tilda.



Ha det gott, (så skriver jag alltid till mina anhöriga i kontakt boken)

PUSS OCH KRAM Mamma och Pappa

2009-06-03 @ 19:23:07
Postat av: Marie

Nä men mamma... brickan är ju till mig! =) Så jag kan ha henne med mig hela tiden =)

2009-06-03 @ 20:07:13
URL: http://wildabebin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0