Hurra hurra för Sverige idag...

Det har varit mycket snack om att det är så negativ att de bytte bort annandag pingst mot nationaldagen (som röd dag) för det gjorde att det vissa år (som i år) inte blir en extra helgdag. Men jag måste säga att jag tycker det är bra att det firas av vanliga svenskar. Om nationaldagen uppmärksammas av alla och firas som en högtidsdag för alla svenskar så kanske vi kan ta tillbaka dagen och flaggan från alla nazister som tidigare utnyttjat den för sin egen vinning. Jag tycker Nationaldagen ska firas och ett bra steg är att göra den till en helgdag. "Ja jag vill leva jaaaaa vill döööööööö i nooooooordeeeeeen" =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint du sjunger, hihi=)

2009-06-06 @ 20:26:35
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0