Magsjuka....

Det var länge sedan jag skrev nu och man tänker på att jag tänkt skriva varje dag.... Men det har hänt en del. Igår var vi på Röbäcks öppna förskola... Vi vågade oss dit i oktober förra året, Då blev vi magsjuka.. Nu efter ett antal månader så vågade vi oss tillbaka. Då blev vi sjuka igen. Tilda kräktes i sängen i morse när jag väckte henne. Lilla gumman. Hon har kräkts hela dagen och bara legat i mitt knä hela dagen. Bara gått korta runfor i huset och sedan kraschat i min famn. Stackars barn hon har ingen energi alls. Vi försöker få i henne lite vatten men allt kommer upp igen. Nu sover hon iaf. Får se hur länge hon får sova innan det är dags att kräkas igen. Tycker så synd om henne! Skulle så gärna vilja kunna göra henne frisk eller i alla fall lindra hennes plågor. Tilda som ALDRIG är still, hon har legat i knät på mig hela dagen. Hoppas det går över fort och att hon får sova inatt.

Min älskade prinsessa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0