4dgr...

Nu är det nedräkning. Tiden går så ruskigt fort! Förstod idag att jag kommer göra min sista beställning för skolan imorgon, sedan är det sommarlov. Konstigt. Men för det första kommer huset om 4 dgr!!!!! Det jobbiga nu är bara att jag känner mig lite förkyld. Jag är tokhängig och har gått och hostat hela dagen. Ska proppa i mig c-vitamin och köpa en massa Echinagaard eller vad det heter. TÄNKER INTE BLI SJUK!!! Funderar på om jag ska lägga mig på soffan i bibblan här på skolan innan jag far hemåt, annars lär jag ju somna på vägen...

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi saknar dig här idag! Men, dina vikarier skötte sig galant! =) (anna-karin & roma)

2010-05-28 @ 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0