Trist...

Ja idag har jag fått lite tråkiga nyheter. Jag vill inte avslöja ad det är, för det är inte så officiellt än. Kan bara säga att mitt hjärta värker lite idag, men att det säkert kommer att ordna sig bra för alla parter...

Idag har vi plcokat svamp. Vi for iväg för att plcoka på det vanliga stället men det var fullt med bilar parkerade lite här och var runt skogen så vi fot lite längre bort än vi brukar. Och det var super! För där snubblade vi över världens svampställe! Det bara kryllade av trattkantareller överallt!! Och det var riktigt bra terräng att gå i. Överallt man tittade ner så var det svamp! Så vi fick hem en hel del =) Och skönt väder har vi haft oxå på förmiddagen. Det är först nu efter lunch som det mulnat på.


Tilda som prinsessa igår när vi skulle på kalas =)


Så här skönt sover man i mamma och pappas säng när alla andra gått upp =)


Sjusovarna


Såhär såg det ut på många ställen idag


Och den här kompisen låg och solade när vi var på väg till bilen *ryser*

Kommentarer
Postat av: mamma lena

OH vilka bra bilder ni förmedlar på barnen svampen OCH den stora huggormen FYY!! men ändå så ståtlig det är inte ofta man ser dem. jag har varit i Adelsökyrka i dag för att passa barn-barn Sara var ensam för Jonas var på kickoff i skärgården.

Det var Signelill och tobias som skulle namngiva sitt barn Leo.Jag pratade med Margareta det var som i går vi träffades jätte kul. Hon hade sett en dam i täbbban som hon kände igen men inte kunde plasera

det var Sara`s och Signelills fröken Linnea, det var nog nästan 30 år sen de hade henne

Svän ska sluta som präst i adelsö 0ch flytta till Uppala för hans fru vill dit det är en stor förlust för Adelsö jag tänker skriva ett kort från oss alla att vi kommer nog sakna honom. Du och Joppen har ju gift er inför honom och Cilia döpts och Myra även så.Han har ju varit så naturlig för oss alla.

Det kändes så idag med i kyrkan.

Ha det så bra PUSS och KRAM Mamma och Pappa

2011-09-11 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0