Nu har vi haft helg

Jaha, då var måndagen här igen. Får inget grepp om dagarna, de bara flyger iväg. I helgen har vi varit iväg en sväng och plockat svamp, eller, försökt plocka svamp, men vi hittade inget ätbart... skulle verkligen behöva hitta något riktigt superställe, som ingen annan vet om. Men det är lite svårt när man inte har någon aning om var man ens ska börja leta. Helgen annars har bara flugit iväg, utan att ngt vettigt blev gjort. Igår åt vi världens goaste lax!!! Hittade ngt recept på rimmad halstrad lax, sååååååå gott!!! Och dessutom behövde jag itne lyfta ett finger för att laga middagen. Joppe gjorde allt =)

Idag har vi varit och köpt födelsedagspresent till Tildas kompis Frida som fyller år imorgon. Och i helgen är Tilda bjuden på kalas där =) Så det fick bli två presenter, måste ju få en imorogn och en på kalaset =)

Sedan for vi och fikade på Joppes jobb och visade upp vår bebis. Men hon sov bara när vi var där, även om de höll i henne och gjorde allt för att hon skulle vakna, men hon sov och sov...

Bjuder på en bild från vår nyfikna lilltjej






Kommentarer
Postat av: petran

trist att vi inte kunde ses idag. men jag kände att jag ville förvarna om att lillebrollan var jättesnorig. inte roligt att lilltjoppan blir sjuk igen!

men, jag hoppas att vi strax blir friska här så att vi kan ses och kramas!!! =)

puss på er!!!

2011-09-05 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0