Härliga helg

I helgen har vi haft så fint väder! Sol sol och sol! Eller ja, idag på em var det lite mulet men vad gör det när man har sol i sinnet?! =) Både igår och idag har jag och Tilda varit vid skolan och åkt skridskor. De har en spolad plan där som är jättebra. Och Tilda älskar det!! Igår när hon åkte så skrattade hon hela tiden. Konstant i 20 min, ännu mer när hon ramlade =) Och idag åkte hon helt sjläv för första gången, eller ja hon gick ju mer men tillägas ska att det bara är kanske 4:e gången i sitt liv som hon åker. Hon fattar det där otroligt kvickt, med balans och teknik. Och hon tycker det är så fantastiskt kul! Så det lär bli ett par vändor till planen till, tur att det är nära =)

Joppe den stackaren har mest jobbat på med övervåningen här hemma. Isolerat och isolerat och isolerat... Trist, det är så mycket roligare när han är med mig och Tilda, och Tilda tycker allt är roligare också när pappa är med. Men han måste ju göra det tråkiga jobbet och är man tvungen så är man.

I fredags kväll fick jag en nojja som jag inte kan släppa. Jag tyckte att min mage har krympt så mycket, bara på några timmar. Kan vara för att jag inte alls är lika svullen längre som jag varit i flera veckor, men jag kan ändå inte släppa tanken på att ngt är fel. så imorgon ska jag ringa barnmorskan och fråga om vi får komma på kontroll, lyssna på hjärtljud och lite sånt. Hon är så bra vår barnmorska. Jag hoppas innerligt att jag har fel och att allt ser bra ut, men jag kan som sagt inte släppa tanken och vill få det svart på vitt att det är ok.

Nä nu ska jag tigga till mig en massage av nacken då jag haft skallebank hela dagen. Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Du ska inte vara orolig! Bäbisen vill ha en gla´mamma! =) Det är mycket skojigare att bo i "hotell magen" då! =)

PUSS & RKAM! Miss U!!

2011-01-24 @ 09:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0