nu duggar det inte tätt...

med inlägg från mia... men ni får vara glada för det lilla. Jag jobbar mest och sover... så jag hinner inte med så mycket annat känns det som.
Idag efter jobbet for vi hela familjen in och åt kinamat. Vi firade lite och alla var nöjda och glada. Efter maten for Joppe och handlade nya tandborstar till oss och jag o Tilda for in till stan och handlade nya kläder till fröken. Hon fick tre par byxor, en scarf (som mamma har...) och jag fick 5 par strumpor. Tilda var helglad över att ha hittat en hel massa Hello Kitty-kläder på hm, jag var inte lika glad över hennes entusiasm... jag sträckte mig till att hon fick välja ett par rosa stretchjeans (!) trots att jag är helt emot tajta byxor på barn... men hon ville verkligen ha dem. och de var ändå ganska strechiga. Hon ville dock prompt ha en scarf eftersom jag har en sådan. Hon kunde knappt hålla sig tills vi betalat innan hon ville ha den runt halsen. så där gick vår prinsessa, med sin färgglada scarf trendigt knuten runt halsen och dinglade med sin hm-påse på stan... vad har vi gjort?! Har jag gjort henne till en shoppaholic nu?! jaja, vi hade en trevlig stund på stan i alla fall. Nu är det idol som gäller snart. Puss

Ps... det skulle va kul om alla som läser denna blogg kunde lämna en kommentar (ni behöver inte skriva annat än ert namn) så jag vet vilka som läser. Är såååå nyfiken på vilka det är som hittar hit! =) ds

Kommentarer
Postat av: Petran

Är det vad jag tror att ni firar?!? Eller firar ni bara allmänt! ;)

Hoppas du mår jättebra Mia, saknar dig!

Kramar i massor!

2010-09-23 @ 12:42:48
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Hannah.Z.

Hej:D jag läser typ din blogg varje daag:D hoppas du har det bra.

2010-09-23 @ 14:10:19
URL: http://lillagoagrynet.blogg.se/
Postat av: Ea + Sara

kram!

2010-09-23 @ 19:33:14
Postat av: Nina

Hej finaste Mia. Jag följer så klart din blogg :) KRAM

2010-09-23 @ 21:07:24
Postat av: Martin

Hej hej, tittar in här lite ibland, kul att läsa om allt som händer uppe i norr!



2010-10-05 @ 20:04:22
Postat av: Mamma

hej

sitter nu och slöar framför tv:n och läser bloggen

kul att se bilderna på er i skogen.

Jag ska fortsätta med att klä om stolarna sen blir det nog ute göra har köpt jung,prydnadskål,cypress som ska planteras i kruka på verandan.

tulpaner. pingstliljor som ska ner i jorden jag ser fram emot våren när de kommer upp

Puss och kram krya på dig Mor och Far Kasper

2010-10-09 @ 08:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0