Trött, tröttare, Mia

Jag fy i h*vete vad trött jag är!!! Jämt! Somna som en stock direkt jag lägger huvudet på kudden, sover som en klubbad säl hela natten, vaknar när klockan ringer och undrar var jag är, vilken dag det är och framför allt vad fasen det är så låter!! Stiger upp i en dimma och far sedan till jobbet. Väl där håller jag igång och tur är väl det för hade jag haft ett stillasittande jobb så hade jag somnat. På eftermiddagen när jag har min andra rasthalvtimme så slänger jag mig i en lite tvåsitssoffa i ett läsrum och slocknar direkt. Svårt att vakna igen men det gör stor skillnad att sova den där halvtimmen på em.

Imorgon ska vi åka på studiebesök på Hoppets Stjärna och lämna lite julklappar. Ska bli intressant att se vad de gör och hur det ser ut. Nu, åter till Grey's anatomi innan sängen hägrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0