Shit vad dålig jag är

på att blogga! Var ju skitlänge sedan jga skrev! Får jag skylla på att jag varit sjuk och jobbat och haft besök? =) Jojag var ju hemma måndag till onsdag. Förkylning. Igen. Sedan jobbade jag torsdag och fredag. Så på fredag kom svärföräldrarna. Tilda var helt galen! Hon blev såååå glad! Spexade och var helt oblyg ända från början till slut! Så hon stupade i säng idag, hon har haft en helg med mycket bus och spex. Hon fick även en rejäl uppdatering av sin vintergarderob av farmor och farfar. Allt i rosa så klar... tydligen hennes nya favoritfärg, tillsammans med lila då. Rosa overall, rosa mössa, lila mössa och lila skor. Oj så stolt hon var och kändes sig så fin. =)

Själv är jag så sjukt trött. Är väl en kombination av stillheten när Tilda går och sover (!) och den stigande värme vi har i huset just nu. Vi eldar ut av bara h*vete för inatt och imorogn ska det bli KALLT! Och vi känner inte för att vakna upp i ett hus som är 10 grader varmt =)

Här är lite bilder.


Gomamma och gopappa


Pepparkaksbak


Tilda och moster Sara


Tilda och farmor "åker buss"


Tilda modellar i sina nya skor och sin nya mössa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0