I prefer death!

Helvete vad jag mår dåligt! Natten till fredag vaknade jag av att jag frös så jag skakade. Gick efter ett tag upp och kollade febern. Höll på att få en chock när termometern visade 39!! Fredag kväll var tempen uppe i 40... 40 grader feber!!!! Det är inte att leka med ska jag säga... har gått på blandade febernedsättande tabletter sedan dess men får inte ner feberhelvetet! Ligger nu på 38,2 med alvedin och ipren i kroppen. Och hostar så lungorna spricker. Huset kommer imorgon, och nu är Joppe påväg att bli dålig oxå oxh Tilda har 38,1. Fan fan fan fan fan fan!!!!! Som tur är har vi Ärtan och Ove här och Ove ska stanna hela veckan och Ärtan ska vabba för Tilda till tisdag. Så då får vi hoppas att jag är frisk så jag kan ta över. Fan i helvetes jävla skit! I prefer death...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0