Smart tjej

Jo.. Tilda har koll på saker. Idag var vi och handlade. Vi hade köpt ett paket tamponger till mig och när Joppe (så fint) frågade var man skulle ha dom så sa hon "I musen" Hahahahahaha hon kan sina tjejsaker hon!

Igår var det skoterutflykt med skolan. Såååååå roligt var det! Alla var på superhumör och solen sken! Så till påsk blir det att lära sig köra skoter så jag kan köra nästa år på utflykten istället för att sitta bakpå. Tyvärr måste jag ta ett separat skoterförarbevis då det togs bort från vanliga körkortet januari 2000... jag missade att få det "på köpet" med 10 månader då jag tog mitt körkort oktober 2000. SKit oxå. Men nu ska jag lära mig på riktigt att köra skoter!

Kommentarer
Postat av: Petra

behöver jag skriva att jag är superledsen att jag inte kunde vara med?!! men, jag är samtidigt glad att det blev lika lyckat som förra året (och alla år innan=)

nu hoppas jag på att jag kan komma på torsdag!!!! för nu saknar jag er, gud vad trist det är att vara hemma & sjuk. tur att man har världens bästa familj som rår om en! =)

Kramar i massor!!!!!!

2010-03-02 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0