Fortfarande sjuk

Jo både jag och Tilda. Men nu börjar det släppa för Tilda. Hon är äntligen feberfri, nu är det bara hostan kvar, och att hon ska börja äta lite mer. Hon har fått för sig att hon inte tycker om välling längre, vilket gör kvällarna lite jobbiga. Vi får hoppas att det är övergående det oxå. 
Jag däremot mår piss. Feber och hosta och täppt i näsan. För jävligt. Och så får de inte tag i någon vikarie på jobbet heller så jag känner verkligen att jag inte har tid att vara hemma. Jag vill bara till jobbet och styra upp allt. Får väl känna imorgon hur mycket jag orkar om jag knaprar ipren, då kanske jag kan jobba med en hel del medicini kroppen på onsdag =)

Nä nu ska jag kurera mig i soffa med ytterligare en kopp te.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du ska självklart vara hemma om du är sjuk...det är ju vårt/styrelsens grej att hitta vikarie, vila till dig ordentligt nu!!

Stärkande kramar i massor!!!

/Petran

2010-03-15 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0