Dags för en uppdatering

Ja i helgen har John Hanna och Hjalmar varit och hälsat på. Tildas farbror med fru och barn. Tilda stupade i säng ikväll, helt slut efter att ha haft kusinen härjandes här en hel helg =) Jag tror Hjalmar var lika trött han. Vi har dock inte gjort något speciellt i helgen annat än att umgås, med det har varit nog trevligt det! Annars letar vi tomter för fullt. Funderar på en tomt som vi kanske kommer få svar på om ett par veckor. Så än har vi inte gett upp!! Trägen vinner!

Idag har jag varit superproduktiv! På förmiddagen var vi på fika hos Tobbe, Carro och Frida. Och oj vad länge sedan det var jga träffade dem!! Insåg hur mycket jag saknar Carro när jag var där... åh vad jag hoppas vio hittar mer tid att träffas nu! Ville aldrig åka hem!

Sedan på eftermiddagen vid 13.30 åkte John, Hanna och Hjalle hem. Då började min produktiva fas av dagen. Joppe och Tilda tog en promenad i vagnen så Tilda skulle få sova. Då passade jag på att plocka undan kaoset som kusinerna ställt till med =) och drog fram dammsugaren, städade kattens låda. Senare på dagen har jag även diskat (ja diskmaskinen är fortfarande ut funktion), sytt nya fotband på Tildas overall och sytt nya spännen till hennes regnbyxor. Attans vad bra jag varit idag!!

Nu ska jag slappa innan jag går och lägger mig. Hoppas på att få sova gott inatt då det varit dåligt av den varan i helgen.


Tilda är överlycklig över att ha hittat en "bulle" under all grädde och mandelmassa i semlan!!



Lördagsfrukost med Hjalle




Kul med kompis i badet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0