Kalix och snart är det jullov

Ja i helgen hann vi med en tripp till Kalix. Det var snöstorm när vi for och det var snöstorm när vi for hem igen.. jisses vad det snöade på vägen hem! i Kalix har vi bara slappat och umgåtts. Tilda trovs super där och har det så bra med farmor och farfar. I fredags for jag till jobbet men var tvungen att fara hem nästan direkt igen för jag mådde så risigt. Så jag var hemma och vilade hela dagen.

Idag har vi klätt julgranen. Men det är en hel del julgranskulor som försvunnit förra året så jag måste handla nya imorgon. Jag ska ju ändå till stan och klippa mig kl 16 och efter det tänkte jag inhandla de sista oanikjulklapparna =) Tur att jag tycker att det är lite skoj för det lär ju vara en del folk på stan...

Nu ska jag sova för jag är heeeeelt slut. Är så trött så jag mår illa. Imorgon blir det risgrynsgröt och julsmörgås till lunch på skolan och sedan är det JULLOV!!

Tack  och gonatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0