Vi slapp städa

Japp, imorgon skulle vi haft en visning till, men idag fick vi besked om att en spekulant är villig att skriva på pappren imorgon om han får lägenheten för utgångspriset. Så nu ska vi skriva papper imorgon kl 14. Hoppas de inte hinner ångra sig eller nåt =) Vill så gärna att allt ska vara klart så vi kan koncentrera oss på det roliga istället för att oroa oss för om vi får lgh såld. Sista dagarna har det ju dessutom dykt upp två likadana lägenheter till salu för 30 000 mindre än vår. Så vi är lite oroliga, minst sagt. Jag kopplar inte av förrän alla papper är påskrivna imorgon.

Tilda har varit toktrött hela eftermiddagen idag och jag har inte varit mycket bättre själv, så hon och jag har inte kompat så bra idag... Men nu sover hon sedan länge och jag tänker följa hennes exempel mycket snart!

Godnatt jord...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaaaaa.... hur gick det? Vi är så fnyfnikna



pappa

2010-04-29 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0